Jaarverslag 2012 online

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Jaarverslag 2012 online

Ons uitgebreide jaarverslag over 2012 is af en hier online te lezen.

In 2012 werden door Stadsherstel Amsterdam 22 panden aangekocht. Daarnaast werden 13 restauratieprojecten opgeleverd en waren 28 restauraties in uitvoering. 2012 was dus voor Stadsherstel wederom een mooi jaar met veel nieuwe aankopen, bijzondere restauratieprojecten en geslaagde herbestemmingen. Zo kunt u in het jaarverslag lezen over de restauratie en herbestemming van de Gerardus Majellakerk die na restauratie als onderkomen van het Nederlands Philharmonisch Orkest een prachtige hernieuwde buurtfunctie kreeg. En over het Schooltje van Dik Trom dat ernstig in verval was geraakt, maar dat met steun van velen de restauratie kreeg die het verdiende.

Klik hier om direct door ons digitale jaarverslag te bladeren.

Klik hier om een pfd van ons jaarverslag te downloaden.

We hebben het jaarverslag dit jaar niet gedrukt, maar digitaal voor u beschikbaar gemaakt. Dat is beter voor het milieu en bovendien besparen hiermee we kosten. Zo kunnen we nog meer investeren in het behoud van beeldbepalend en monumentaal erfgoed in en om Amsterdam.

Wij nodigen u van harte uit door ons digitale jaarverslag te bladeren en daar nog meer te lezen over al onze activiteiten.

instellingen