Wachtlijst voor woningzoekenden
Inschrijfduur
Uw inschrijfduur loopt vanaf de maand en het jaar van de inschrijving. Inschrijvingen uit dezelfde maand hebben daarom een gelijke inschrijfduur. Als u uw inschrijfduur gebruikt om een woning te huren, blijft u op de wachtlijst ingeschreven staan. U begint echter opnieuw inschrijfduur op te bouwen, vanaf de ingangsmaand van de huurovereenkomst.
Voorwaarden inschrijving
Inschrijving op de wachtlijst voor woningzoekenden is strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. Een andere persoon dan de ingeschrevene kan de inschrijving niet gebruiken om een woning te huren. De inschrijfkosten bedragen € 15,- en de jaarlijkse verlengingskosten € 10,-.
De wachtlijst is gesloten voor nieuwe inschrijvingen. De komende jaren zal deze niet worden opengesteld voor nieuwe inschrijvingen.
Machtiging
U kunt Stadsherstel Amsterdam machtigen de jaarlijkse verlengingskosten automatisch te laten afschrijven. Het machtigingsformulier kunt u hier downloaden. Bij betaling per automatische incasso zult u geen jaarlijkse nota meer ontvangen.
Indien u zich onlangs hebt ingeschreven (2022), dan hoeft u dit formulier niet apart in te vullen tenzij u iets wilt laten wijzigen.
Wijzigen gegevens en uitschrijving
Indien u uw gegevens wilt laten wijzigen of uitgeschreven wenst te worden, dan kunt u dit per e-mail aan ons kenbaar maken. U dient uw inschrijfnummer altijd te vermelden.
Wachtlijst voor bedrijfsruimten
Voor het huren van bedrijfsruimte bestaat geen wachtlijst. U kunt ons een bericht sturen welk type bedrijfsruimte u zoekt, met welke bestemming, de gewenste oppervlakte en eventuele overige bedrijfsgegevens. Klik hier om een bericht te sturen Wij nemen eventueel contact met u op als een passende ruimte beschikbaar komt en wij u deze kunnen aanbieden.
Aanbod huurwoningen
Elke eerste dinsdag van de maand plaatsen wij de beschikbare woningen op onze website onder woningaanbod. Of schrijf u hier in voor de digitale nieuwsbrief waarin wij ook verwijzen naar het woningaanbod.