R

De afdeling Beheer en Onderhoud is verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud en beheer van onze monumenten. Dit houdt niet op bij de huisgrenzen. Ook is de afdeling verantwoordelijk voor het logistieke gedeelte met de verhuurder, zoals de voor- en na-inspecties en de sleuteloverhandiging. De meest gestelde vragen kunt u hieronder vinden. Staat uw vraag er niet bij of heeft u een onderhoudsmelding, vul dan het formulier in.

Veel gestelde vragen

Onderhoud en reparatie

Heeft Stadsherstel een klachtencommissie?
Stadsherstel heeft 22 jaar, tot 1 november 2017, een klachtencommissie gehad. Omdat in de 22 jaar van haar bestaan slechts tweemaal een klacht bij de klachtencommissie is ingediend, is besloten de klachtencommissie op te heffen. Indien huurders menen onjuist of onheus behandeld te zijn, kunnen zij zich met hun klacht hierover voortaan rechtstreeks richten tot de directie van Stadsherstel Amsterdam.

Onderhoudsvragen en/of reparatieverzoek indienen

Graag dit formulier uitsluitend gebruiken voor onderhoudsvragen of reparatieverzoeken. In geval van nood of urgentie zijn wij bereikbaar op telefoonnummer: 020-5200060

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Cookie toestemming
Deze website maakt gebruik van cookies van derde partijen voor analyse van dataverkeer. Privacyverklaring.